SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis Media zajmie się obsługą mediową Lindt&Sprungli w Europie

Publicis Media (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę mediową szwajcarskiego producenta słodyczy Lindt & Sprüngli w całej Europie. Będzie odpowiadać za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów.

Nieoficjalnie mówi się, że wygrana Publicis Media to efekt konsolidacji obsługi mediowej Lindt obejmującej kilkanaście europejskich rynków, w tym Wielką Brytanię. Budżet szacowany jest na 100 mln euro w regionie.

- Po kompleksowej ocenie potencjalnych partnerów agencji medialnych, Lindt & Sprüngli może potwierdzić, że firma będzie współpracować z Publicis Media w zakresie strategii medialnej, planowania i zakupu mediów w Europie - poinformował rzecznik firmy odmawiając podania szczegółów dotyczących przetargu.

W końcowym etapie przetargu Publicis Media miał konkurować m.in. z Havas Media i z Omnicom. Dotychczas obsługą mediową Lindt&Sprungli zajmowały się różne agencje na różnych rynkach, w tym również te należące do Dentsu i WPP.

Lindt & Sprüngli w rocznym sprawozdaniu finansowym poinformował, ze w przeciwieństwie do konkurencyjnych firmn nie ograniczył wydatków reklamowych w 2020 roku.

Dołącz do dyskusji: Publicis Media zajmie się obsługą mediową Lindt&Sprungli w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl