SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mars rusza z globalnym przetargiem marketingowym

Produkująca słodycze firma Mars ogłosiła, że rozpoczyna globalny przegląd agencji obejmujący media, e-copmmerce, influencer marketing, media społecznościowe i inne dyscypliny marketingowe z wyjątkiem obsługi kreatywnej.  

Mars wydał szacunkowo 1,7 miliarda dolarów na reklamę w mediach na całym świecie w 2023 r. (według agencji badawczej COMvergence). Obejmuje to około 630 milionów dolarów wydatków w Ameryce Północnej. Obecnie główną agencją mediową Marsa na poziomie globalnym jest agencja EssenceMediacom należąca do GroupM (WPP). 

- W ramach zaplanowanego przeglądu naszych partnerów agencji wykorzystujemy tę okazję, aby upewnić się, że jesteśmy przygotowani do kontynuowania dostarczania najlepszych w swojej klasie rozwiązań do budowania marki. W związku z tym rozpoczynamy procesy RFP w kilku obszarach możliwości w ramach naszych marek konsumenckich i spodziewamy się, że proces ten zakończy się w 2025 r. Zobowiązujemy się do przeprowadzenia uczciwego i przejrzystego RFP, które szanuje wkład wszystkich naszych partnerów i jesteśmy wdzięczni naszym obecnym spółkom holdingowym - z których każda została zaproszona do udziału w RFP - za ich partnerstwo - informuje firma w wydanym komunikacie. 

Zaledwie miesiąc przed sierpniowym ogłoszeniem przez koncern Mars fuzji z Kellanova, ta zakończyła przegląd agencji, który obejmował kwestie kreatywne i medialne. Publicis Media zachowało północnoamerykański budżet mediowy. 

Mars jest najbardziej znany ze słodkich przekąsek, takich jak M&M's, Snickers, Orbit i Skittles. Posiada również dział produktów dla zwierząt (Pedigree, Whiskas) oraz dział żywności i odżywiania (Ben's Original, Tasty Bite).  

Spekuluje się, że zarówno przetarg agencyjny, jak i przejęcie Kellanova zostaną zakończone w 2025 roku. 

Dołącz do dyskusji: Mars rusza z globalnym przetargiem marketingowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl