SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NASK ma 15 mln zł budżetu mediowego. Szuka agencji

Naukowa Sieć Akademicka i Komputerowa (NASK) szykuje kampanię nt. cyberbezpieczeństwa. Chce wybrać agencję do jej obsługi mediowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. 

Siedziba NASK, fot. materiały prasoweSiedziba NASK, fot. materiały prasowe

Obecnie NASK prowadzi tzw. rozeznanie rynku i zbiera od agencji mediowych tzw. szacowanie wartości zamówienia. Organizacja zwróciła się do agencji o wycenę obsługi mediowej zaplanowanej kampanii nt. cyberbezpieczeństwa. 

Chodzi m.in. o przygotowanie strategii mediowej oraz świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania i zakupu czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej w mediach na potrzeby emisji kampanii społecznej o cyberbezpieczeństwie. 

Budżet, jaki na ten cel zamierza przeznaczyć wynosi 15 mln zł. Z tego 6 mln zł zostanie przeznaczone na kampanię w telewizji, 1,5 mln zł - na radio, 750 tys. zł na prasę, 2 mln zł na reklamę zewnętrzną, 4 mln zł na internet oraz 750 tys. zł na inne niestandardowe działania. 

Celem kampanii jest wzrost świadomości obywateli Polski w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu, umiejętność identyfikowania zagrożeń i właściwej reakcji na nie.

Start kampanii zaplanowano na I kwartał 2025 roku. Aktualnie trwa przetarg na wybór agencji, która zajmie się m.in. kreacją zaplanowanych działań. Zgłosiło się do niego 16 agencji. 

 

Dołącz do dyskusji: NASK ma 15 mln zł budżetu mediowego. Szuka agencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl