WWF Polska szuka agencji do kampanii o 1,5%
Organizacja WWF Polska zaprasza agencje do składania ofert na kampanię fundraisingową 1,5 % - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jej budżet to 350 tys. zł.
Prowadzone przez WWF Polska dotyczy opracowania kreacji, przygotowania mediaplanu i przeprowadzenia kampanii fundraisingowej 1,5%.
Zaplanowane działania mają obejmować internet, radio oraz nośniki reklamy zewnętrznej. Będą realizowane w od połowy lutego do połowy marca 2024 roku.
Budżet na działania outdoorowe i online wynosi 220 tys. zł, na reklamę radiową - 100 tys. zł misji oraz na publikację artykułów sponsorowanych - 30 tys. zł.
WWF Polska co roku prowadzi kampanię 1,5%. W ostatnich latach były to kampanie o małym budżecie i kierowane tylko do sympatyków i darczyńców, o niedużym zasięgu. Organizacja przyznaje, że od pewnego czasu liczba darczyńców 1,5% regularnie spada, co może w przyszłości doprowadzić do spadku przychodu z tego źródła.
Dlatego zdecydowano się na szerszą kampanię.
Wybrana agencja zajmie się m.in. przygotowaniem konceptu kampanii: kreacji do outdooru i reklam online, scenariusza spotu radiowego. Będzie też odpowiadać za przygotowanie mediaplanu i przeprowadzenie kampanii outdoor i działań reklamowych w radiu.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 27 października.
Dołącz do dyskusji: WWF Polska szuka agencji do kampanii o 1,5%