SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Saatchi & Saatchi i Young & Rubicam w finale przetargu Tyskiego

Do finałowego etapu przetargu na kompleksową obsługę reklamową piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) przeszły agencje Saatchi & Saatchi oraz Young & Rubicam, natomiast z rywalizacji odpadła agencja Scholz & Friends Warszawa oraz Ogilvy & Mather.

Kompania Piwowarska nie informuje, kiedy zostanie rozstrzygnięty przetarg.

Poprzednio dla Tyskiego pracowała agencja Grey Group, która w maju br. poinformowała, że wspólnie z Kompanią Piwowarską zdecydowała się nie brać udziału w tym przetargu (więcej na ten temat).

W tegorocznej kampanii reklamowej piwa Tyskie, prowadzonej pod hasłem „Prosta taktyka na mecz”, występuje Arkadiusz Jakubik przypominający słynne wypowiedzi legendarnego trenera piłkarskiego Kazimierza Górskiego (obejrzyj te spoty). Z kolei w czasie mundialu emitowane były reklamy pokazujące kibiców oglądających mecze w telewizji (zobacz więcej).

Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi i Young & Rubicam w finale przetargu Tyskiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl