SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojciech Mann i Radzimir Dębski "Jimek" reklamują Tyskie

Marka Tyskie (Kompania Piwowarska) rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir Dębski „Jimek”. Równolegle startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Wyjątkowy pociąg — symbol budowania więzi — wyruszy z Tychów, Poznania i Warszawy. 

Jak podkreśla Kompania Piwowarska, Tyski pociąg to nie tylko środek transportu. To manifestacja idei marki i jej ikona, która jednoczy ludzi i symbolizuje przejście na ty. Wspólna podróż przynosi wówczas szanse na nowe znajomości. 

Nowa kampania marki promuje bliskość i autentyczne relacje. Idealnie wpisuje się w zimowy okres, kiedy Polacy nawzajem się odwiedzają, przemierzając kraj wzdłuż i wszerz, by spędzić wspólne chwile. Na tym polega idea „przechodzenia na TY” - doświadczenie, które jest główną nagrodą w konkursie towarzyszącym nowej kampanii.  

Zimową odsłonę kampanii Tyskie promuje duet: Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Ich obecność w spotach reklamowych wzmacnia przekaz marki, promując ideę przechodzenia na ty.

- Wojciech Mann to postać, która od dekad towarzyszy Polakom, swoim poczuciem humoru i dystansem łączy pokolenia i różne grupy społeczne. Z kolei Jimek, jako artysta młodszej generacji doskonale rozumie potrzebę autentyczności i wspólnoty w dzisiejszym świecie. Obaj spotykają się, by pokazać, że zawsze jest dobra okazja, by przejść na TY, w najbardziej naturalny i spontaniczny sposób – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.

W wiosennej odsłonie kampanii Tyskiego występowali Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski.

Tyski pociąg rusza w drogę

Warszawa, Poznań i Tychy — z tych lokacji, kolejno w dniach od 11 do 13 grudnia będzie ruszać niepowtarzalny wehikuł do przechodzenia na TY. W konkursie można wygrać podwójne zaproszenie na wybrany przejazd ze stacji początkowej i z powrotem. Zwycięzcy staną się pasażerami wyjątkowej podróży Tyskim pociągiem, który łączy ludzi w nieformalnej, przyjaznej atmosferze. Na pasażerów czeka m.in. wagon z unikatowym wnętrzem inspirowanym prawie 400-letnią historią Tyskich Browarów, skąd wywodzi się marka Tyskie. 

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolny wariant piwa Tyskie, zarejestrować dowód zakupu na stronie www.kolejprzejscnaty.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla pełnoletnich. Laureat biletu oraz osoba towarzysząca muszą mieć ukończone 18 lat. Konkurs trwa do 8 grudnia. 

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada Televisor, postprodukcję – Lunapark, udźwiękowienie – Juice. Planowanie mediów – agencja mediowa Zenith. Koordynacja konkursu: Afekt, projekt opakowań: BNA.

Dołącz do dyskusji: Wojciech Mann i Radzimir Dębski "Jimek" reklamują Tyskie

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pal
A może zamiast wkładać kasę do celebryckich kieszeni róbcie dobre piwo
odpowiedź
User
mike
Napój piwopodobny potrzebuje reklamy, konkursów, promocji itp.. Gdyby smakował jak piwo z lat 90-tych to by się sam sprzedawał jak w w/w latach.
odpowiedź
User
Olek
Nie dla reklamy Etanolu. Mann i ten młodzieniec nie mają chyba refleksji nad tym co robią. Kasa to nie wszystko.
odpowiedź