SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tauron szykuje przetarg na dostawcę nośników outdoorowych

Spółka Tauron Sprzedaż należąca do Grupy Tauron przygotowuje się do przetargu, w którym wybierze dostawcę nośników reklamy zewnętrznej do planowanych działań reklamowych. Z wybraną firmą podpisze umowę na 18 miesięcy.

Obecnie Tauron Sprzedaż wysyła zapytanie do agencji i firm reklamy zewnętrznej zawierające m.in. formularz badania rynku. Na podstawie zebranych informacji od nich Tauron przygotuje i rozpisze przetarg na kompleksową obsługę i realizację kampanii reklamowych na nośnikach reklamy zewnętrznej. Firmę interesują takie nośniki outdoorowe, jak billboardy, citylighty, słupy ogłoszeniowe, nośniki na wiatach przystankowych czy kioskach, tablice elektroniczne, telebimy, megaboardy i konstrukcje wielkoformatowe (tzw. blow-up).

Dokładny termin ogłoszenia przetargu nie został podany. Obecnie realizacją kampanii reklamowych na nośnikach outdoorowych zajmuje się dla Tauron Sprzedaż spółka Ströer Media, po przetargu wygranym w maju ub.r. Umowa ta została zawarta na 18 miesięcy. Ströer odpowiada za obsługę budżetu szacowanego na 4,5 mln zł.

Przypomnijmy, że spółka Tauron Sprzedaż wciąż nie rozstrzygnęła przetargu na obsługę reklamową.

Dołącz do dyskusji: Tauron szykuje przetarg na dostawcę nośników outdoorowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl