SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stolichnaya ma nową agencję

Agencja reklamowa Berlin Cameron United wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu kreatywnego marki wódki Stolichnaya.

Wartość budżetu szacuje się na 2 miliony dolarów, podczas gdy wydatki na promocję należącej do SPI Group marki w mediach sięgają 15-20 milionów dolarów rocznie.

Berlin Cameron United pokonała w przetargu agencje McCann Erickson, Taxi i Ammirati. Dotychczas obsługująca markę Stolichnaya agencja Ogilvy & Mather nie brała udziału w postępowaniu.

Zwycięska agencja ma spore doświadczenie w pracy dla alkoholowych marek. W przeszłości obsługiwała m.in. Belvedere, Glenlivet Scotch, Heineken i Heineken Premium Light. Pierwsza kreacja agencji dla marki Stolichnaya spodziewana jest przed końcem bieżącego roku.

Dołącz do dyskusji: Stolichnaya ma nową agencję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl