Pięć agencji chce promować Białystok
Pięć agencji reklamowych złożyło oferty na przygotowanie i przeprowadzenie przyszłorocznej kampanii promującej Białystok. Firmy, z których dwie startują do przetargu razem z partnerskimi agencjami PR, zaproponowały kosztorysy akcji wynoszące od 2,72 do 2,83 mln zł.
Oferty na przygotowanie i przeprowadzenie przyszłorocznej kampanii promującej Białystok złożyło pięć agencji reklamowych. EKSA razem z agencją PR Sarto zaproponowały kosztorys akcji wynoszący 2,75 mln zł, a Graffiti z Grupą PRC oszacowały koszt kampanii na 2,72 mln zł. Samodzielnie startują w przetargu pozostałe trzy agencje reklamowe: Grupa Eskadra ( kosztorys: 2,76 mln zł), Mediafocus (2,83 mln zł) i Mediapol (2,75 mln zł).
Kampania promująca Białystok planowana jest na maj przyszłego roku i ma być skierowana do mieszkańców całego kraju.
Dołącz do dyskusji: Pięć agencji chce promować Białystok