SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grey Worldwide będzie obsługiwać Totalizator Sportowy

Spośród sześciu agencji, które wystartowały w przetargu na obsługę Totalizatora Sportowego w zakresie świadczenia usług reklamowych, wygrała oferta złożona przez Grey Worldwide Warszawa.

W przetargu brały także udział Young & Rubicam Poland, JUST, Gruppa 66 Ogilvy, PZL oraz McCann Ericsson.

- Komisja Przetargowa oceniła oferty według następujących kryteriów oceny - cena (waga kryterium 70%) oraz ocena prezentacja odpowiedzi na zadanie kreatywne (waga kryterium 30%) - informuje Piotr Gawron, rzecznik prasowy Totalizatora Sportowego.

Umowa z agencją Grey Worldwide Warszawa zostanie podpisana do końca tego roku z opcją przedłużenia do połowy 2009 roku.

Dołącz do dyskusji: Grey Worldwide będzie obsługiwać Totalizator Sportowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl