Dawtona wybrała do social media agencję Cut The Mustard
Marka Dawtona rozstrzygnęła przetarg na wprowadzenie nowej platformy komunikacji w mediach społecznościowych oraz stałe tworzenie treści. Wygrała go agencja Cut The Mustard.
Współpraca przewidziana jest na cały najbliższy rok. Celem będzie odświeżenie wizerunku marki Dawtona oraz poszerzenie grupy jej odbiorców.
Komunikacja ma eksponować polski rodowód firmy, jej rodzinny i lokalny charakter. Podkreśli także ofertę produktów żywnościowych wytwarzanych z owoców i warzyw uprawianych na własnych polach.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się m.in. Reebok, Aegon, H&M, Polpharma, PwC MatchBeta, L’Oreal oraz Kompania Piwowarska.
Dołącz do dyskusji: Dawtona wybrała do social media agencję Cut The Mustard