SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BeDigital po wygranym przetargu z kampanią marki Ballamin

Agencja BeDigital wygrała przetarg na rozwinięcie strategiczne, kreatywne i mediowe marki Ballamin, należącej do Klosterfrau Healthcare. 

Ballamin to suplement diety uzupełniający poziom witaminy B12, który właśnie rozpoczął nową kampanię. Za strategię, koncepcję i media odpowiada agencja mediowo-kreatywna BeDigital, która wygrała przetarg na obsługę tej marki.  

Agencja BeDigital stworzyła na potrzeby kampanii dwa spoty dla różnych grup docelowych. W ramach współpracy został opracowany pełny mediaplan kampanii obejmujący działania w Mecie, Google oraz mediach tradycyjnych. W ramach działań reklamowych BeDigital przejęło również prowadzenie social mediów marki. 

Firma Klosterfrau wraz z BeDigital zdecydowały się na podkreślenie najwyższej dostępnej dawki witaminy B12 w aerozolu podjęzykowym (forte) oraz podzieleniu grupy docelowej na segmenty. Dzięki temu, oprócz działań typowo reklamowych, Ballamin będzie również edukował konsumentów o potrzebach uzupełniania witaminy B12, zwanej przez markę „witaminą życia”.  

Klosterfrau powierzyła krakowskiej agencji BeDigital w sumie już 5 swoich marek do pełnej obsługi. Oprócz Ballamin są to: neo-angin, nasic, junior-angin oraz Oyono.

 

 

Dołącz do dyskusji: BeDigital po wygranym przetargu z kampanią marki Ballamin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl