Teva wspiera kampanią nowy Olfen Max (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa najnowszego wariantu żelu przeciwbólowego Olfen, produkowanego przez Teva Pharmaceuticals. Za jej realizację odpowiadają agencje Opus B, Initiative i Reprise.
Firma farmaceutyczna Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła kampanię reklamową najnowszego leku przeciwbólowego Olfen Max.
Jej celem jest wsparcie debiutu nowego produktu, dedykowanego osobom odczuwającym bóle mięśni i stawów. Wraz z komunikacją nowego żelu marketer wraca do intensywnych działań promocyjnych. Najnowsza akcja promocyjna prowadzona jest pod hasłem: „Olfen - Specjalista od bólu mięśni i stawów”.
Kampania reklamowa potrwa kilka tygodni.
Multimedialne działania reklamowe obejmują kampanię w telewizji oraz digital (m.in. SEM, oraz Ceneo). Strategię kampanii oraz koncepcję mediową opracowały i zrealizowały agencje Initiative i Reprise, obie należące do grupy Mediabrands. Ideę kreatywną oraz spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B, odpowiedzialna również za key visual, brand book i stornę www.
Reżyserią reklamy zajął się Marek Cichy, produkcją - Dynamo Film, a postprodukcją - Delapost.
Dołącz do dyskusji: Teva wspiera kampanią nowy Olfen Max (wideo)