SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Żeby mieć lepiej” - ING reklamuje usługi księgowe

Wystartowała kampania reklamowa ING Księgowości - marki usług księgowych i kadrowo-płacowych dla firm oferowanych przez ING. Akcję, pod hasłem „Przenieś księgowość do ING od 2014 r, żeby mieć lepiej”, przygotowały firmy Brain i Lowe Media.

Kampania ING Księgowości podkreśla, że ta usługa w nowej na polskim rynku formule łączy ekspertyzę i doświadczenie specjalisty z możliwościami technologii zaprojektowanej przez instytucję finansową.

W reklamach najważniejsze atrybuty usługi zaprezentowano poprzez slogany będące rozwinięciem kolejnych liter słowa „lepiej”.

Kampania informuje przy tym o promocji, w ramach której każda firma, która podpisze umowę na ING Księgowość do końca br., otrzyma 6 miesięcy darmowej obsługi w 2014 roku.

Akcja reklamowa od 14 października jest prowadzona w prasie („Puls Biznesu”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”) oraz internecie (Gazeta.pl, Infor.pl, Pulsbiznesu.pl).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.

Dołącz do dyskusji: „Żeby mieć lepiej” - ING reklamuje usługi księgowe

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niki
Przeczytaj przed podpisaniem umowę i sprawdz za co odpowiadajã.
W umowie jest odniesienie do regulaminu a w regulaminie do cennika a cennik ogólny
i może się często zmieniać .
Prawnik gdy przeczyta uśmiał się i stwierdził , że mniejsza firma nie śmiałaby
czegoś takiego oferować.
odpowiedź