„Żeby mieć lepiej” - ING reklamuje usługi księgowe
Wystartowała kampania reklamowa ING Księgowości - marki usług księgowych i kadrowo-płacowych dla firm oferowanych przez ING. Akcję, pod hasłem „Przenieś księgowość do ING od 2014 r, żeby mieć lepiej”, przygotowały firmy Brain i Lowe Media.
Kampania ING Księgowości podkreśla, że ta usługa w nowej na polskim rynku formule łączy ekspertyzę i doświadczenie specjalisty z możliwościami technologii zaprojektowanej przez instytucję finansową.
W reklamach najważniejsze atrybuty usługi zaprezentowano poprzez slogany będące rozwinięciem kolejnych liter słowa „lepiej”.
Kampania informuje przy tym o promocji, w ramach której każda firma, która podpisze umowę na ING Księgowość do końca br., otrzyma 6 miesięcy darmowej obsługi w 2014 roku.
Akcja reklamowa od 14 października jest prowadzona w prasie („Puls Biznesu”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”) oraz internecie (Gazeta.pl, Infor.pl, Pulsbiznesu.pl).
Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: „Żeby mieć lepiej” - ING reklamuje usługi księgowe
W umowie jest odniesienie do regulaminu a w regulaminie do cennika a cennik ogólny
i może się często zmieniać .
Prawnik gdy przeczyta uśmiał się i stwierdził , że mniejsza firma nie śmiałaby
czegoś takiego oferować.