SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wieloletni szef marketingu OLX w marketingu Lidla

Marcin Sienkowski, były wieloletni szef marketingu serwisu OLX dołączył do działu marketingu sieci sklepów Lidl Polska - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. 

Marcin Sienkowski, fot. LinkedInMarcin Sienkowski, fot. LinkedIn

W Lidlu Marcin Sienkowski objął stanowisko młodszego kierownika ds. marketingu. 

Ostatnio, przez niespełna rok, był szefem komunikacji marketingowej e-sklepu Łazienka Plus. Przedtem, przez blisko 10 lat, związany był z serwisem OLX. Z tego przez blisko 6 lat kierował jego działem marketingu. Wcześniej był tam brand managerem.

W latach 2008-2014 pracował w Grupie Allegro. Najpierw jako brand manager serwisu otoWakacje.pl, potem jako brand manager lokalo.pl, i wreszcie jako brand manager Tablica.pl.

Jest absolwentem zarządzania i marketingu Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.  

Dołącz do dyskusji: Wieloletni szef marketingu OLX w marketingu Lidla

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kuba
Czy to nie jest dość duży krok wstecz karierowy? Z szefa marketingu olx na mlodszego kierownika?
odpowiedź
User
toja
Czy to nie jest dość duży krok wstecz karierowy? Z szefa marketingu olx na mlodszego kierownika?
jesli samemu zainteresowanemu to odpowiada i nie ma z tym problemu to dlaczego innych to interesuje? Młodszy kierownik to tylko nazwa







odpowiedź
User
Dżizas
Czy to nie jest dość duży krok wstecz karierowy? Z szefa marketingu olx na mlodszego kierownika?
jesli samemu zainteresowanemu to odpowiada i nie ma z tym problemu to dlaczego innych to interesuje? Młodszy kierownik to tylko nazwa
To nie tylko nazwa, lecz przede wszystkim miejsce w hierarchii. Gość najwidoczniej jest po prostu przeciętny w tym, co robi mimo nagród z d... i takich tam.







odpowiedź