Wasowski i Szczęśniak obalają przesądy dla Link 4
W radiu, prasie i internecie rusza kampania reklamowa ubezpieczenia AC w Link 4. W akcji biorą udział Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak, którzy obalają przesądy na temat tej oferty.
Startująca właśnie akcja reklamowa ubezpieczenia AC w Link 4 opiera się na spotach radiowych, w których występują Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak, znani z poprzednich kampanii tej firmy. W poszczególnych wariantach kreacji prowadzą oni żartobliwe rozmowy w Kąciku Obalania Przesądów. - Na konkretnych przykładach pokazujemy, dlaczego nasze AC jest dobrym wyborem dla kierowców, a przy okazji walczymy ze stereotypami mówiącymi, że niższa cena oznacza gorszy produkt - opisuje Tomasz Borchowiec, dyrektor pionu marketingu w Link4.
Prowadzona od 2 marca kampania ma charakter zarówno wizerunkowy,
jak i sprzedażowy. Akcja obejmuje przede wszystkim radio (Drapacz
Chmur, Radio Zet i PR3), a w mniejszym stopniu prasę (m.in. Gazeta
Wyborcza, Dziennik, Wysokie Obroty, Auto Świat, Polityka, Wprost i
Tele Świat) oraz internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change
Communications, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom
mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Wasowski i Szczęśniak obalają przesądy dla Link 4