Wafelki Familijne reklamują się na lato
Ruszyła letnia kampania reklamowa wafelków marki Familijne (Colian). Za przygotowanie działań odpowiadają Publicis, Initiative i Kolterman Media Communications.
To kolejna odsłona tegorocznej kampanii reklamowej wafelków Familijne pod hasłem "Mus je schrupać". W letniej odsłonie emisje spotów zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych od 15 czerwca do lipca.
Równolegle, od połowy czerwca realizowana będzie kampania w serwisach VOD. Komunikacja wzbogacona będzie aktywnościami w mediach społecznościowych. W powyższych mediach akcja będzie miała charakter teaserowy - wprowadzający komunikacyjnie do kolejnego etapu działań, którego odsłona nastąpi 1 lipca.
Kreację kampanii "Mus je schrupać" przygotowała agencja Publicis, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Initiative. Działania public relations marki prowadzi Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Wafelki Familijne reklamują się na lato