Tylko Gemius złożył ofertę w przetargu TVP
W przetargu Telewizji Polskiej na dostawcę narzędzia do analizy kampanii na rynku reklamy online zgłosiła się tylko jedna firma - Gemius - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
TVP w przetargu firmę, która zapewni jej dostęp do narzędzia, które zapewni analizę kampanii na rynku reklamy online.
Narzędzie ma umożliwić analizę rynku reklamowego online w tym sprzedaży programatycznej.
Ofertę w tym postępowaniu złożyła tylko jedna firma - Gemius. Budżet TVP na ten cel wynosi 248,8 tys. zł netto (bez VAT).
Wybrana w przetargu firma udostępni TVP dane w interfejsie, znajdującym się pod wskazanym adresem oraz w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy opis metodologii stosowanej przy realizacji pomiaru oglądalności reklam. Metodologia musi zawierać informację dotyczącą zakresu danych udostępnionych w kupowanym narzędziu oraz musi zawierać informacje jakie analizy można w nim wykonać, na jakim panelu są wykonywane, w jaki sposób pozyskiwane są dane, jakie dane są dostępne. Ponadto musi dostarczyć informacji na temat liczebności i minimalnej wielkości próby badania.
Firma ta ma również udzielić TVP niewyłącznej, odpłatnej, nieograniczonej co do liczby i terytorialnie, nieprzenoszalnej licencji na korzystanie z danych poprzez: m.in. dostęp do danych, ich analizę, przetwarzanie oraz realizację wszelkich operacji na danych, pobieranie i zapisywanie danych, przy wykorzystaniu funkcjonalności interfejsu, w pamięci komputera, innego urządzenia lub na dowolnym nośniku cyfrowym.
Dołącz do dyskusji: Tylko Gemius złożył ofertę w przetargu TVP