Testardo Red Cell w ramach holdingu Grey Group
Agencja reklamowa Testardo Red Cell wejdzie w skład holdingu, który utworzy w Polsce Grey Group, właściciel konkurencyjnej agencji Grey Worldwide Warszawa.
W ramach nowej struktury obok Testardo Red Cell, która zmieni nazwę na Testardo Gram, i agencji Grey Worldwide Warszawa funkcjonować będą także agencja interaktywna Argonauts oraz sieciowa agencja public relations GCI.
Dzięki utworzeniu holdingu, Grey zamierza oferować klientom kompleksowe usługi komunikacyjne, od strategii do implementacji całościowych kampanii przy użyciu swoich wszystkich kanałów komunikacji. Priorytetem grupy będzie zmaksymalizowanie efektywności obu agencji, tak, aby stać się punktem odniesienia dla całej branży.
Holdingowi Grey Group Poland jako centrali Grey w Europie Środkowo-Wschodniej szefować będzie Pietro Leone w roli chief executive officera w regionie. W Polsce w kierownictwie Greya znajdą się założyciele Testardo Red Cell - Paweł Niezgoda jako prezes i Rafał Baran jako chief executive officer. Anna Konarska zostanie natomiast chief financial officerem holdingu.
Mimo wspólnego zarządzania, obie agencje reklamowe mają mieć osobne biura. Wiele ich działów takich jak DTP, produkcja TV/Radio oraz BTL (event marketing, promocje sprzedaży, street promotion) zostanie wzmocnionych. Zastępcą dyrektora zarządzającego Grey Worldwide Warszawa będzie Monika Bierwagen, zaś analogiczne stanowisko w Testardo Gram piastować ma Irek Turski.
Agencja Grey Worldwide Warszawa jest obecna na polskim rynku od
1992 roku. Jej kluczowi klienci to m.in. Heineken, Nokia, Fortis
Bank i Hochland.
Z kolei agencja Testardo Red Cell działa od 1990 roku. Wśród
kluczowych klientów firmy znajdują się: Telekomunikacja Polska SA,
Royal Unibrew Polska, Deutsche Bank i Food Care.
Dołącz do dyskusji: Testardo Red Cell w ramach holdingu Grey Group