Producent zabawek Schleich po rebrandingu z nowym hasłem „Where stories begin”
Firma Schleich planuje latem relaunch marki, największy w swojej 87-letniej historii. Nowe hasło marki Schleich GmbH to „schleich – where stories begin”.
W centrum nowej strategii schleich znalazło się rozbudzanie w dzieciach radości ze snucia opowieści podczas zabawy oraz zachęta, aby puściły wodze fantazji.
Od lipca 2022 nowe hasło „where stories begin” będzie obecne przy wszelkich aktywnościach marketingowych oraz jako część nowego logotypu.
- Dzieci są ciekawskie i zadają pytania na temat świata oraz wydarzeń, które je otaczają. Chcemy odzwierciedlić to podejście do życia i tę ciekawość w naszych nowych wartościach marki. Idziemy kilka kroków dalej i sami zaczynamy bawić się tą dociekliwością i pytaniami dzieci: Co jeśli?, A co gdyby?, A dlaczego nie?. W trakcie tego procesu odświeżyliśmy także logo jako najbardziej widoczny element marki schleich – mówi Victoria Sutch, która jako chief transformation officer Schleich GmbH zarządza procesem rozwoju marki.
Schleich wdraża rebranding
Logo schleich zostało unowocześnione i uproszczone. Bazując na kształcie dymka, symbolizującego myśli, logo samo w sobie jest ukłonem w stronę „A co jeśli?”, które jest kluczowym pytaniem w samym sercu nowej strategii. Zaś hasło „where stories begin“ zwięźle wyraża nową esencję marki. Także logotypy poszczególnych 6 linii produktowych wyglądają po „liftingu” bardziej świeżo, bardziej w klimacie zabawy.
W ramach rebrandingu zmieniono też wygląd: opakowań, materiałów POS i charakterystycznych metek firmowych schleich umieszczanych na figurkach. W zgodzie ze zrównoważonym rozwojem nowe opakowania zawierają mniej plastiku, który w miarę możliwości zastępuje się materiałami pochodzącymi z recyclingu i do recyklingu się nadającymi.
Wizualna ikonografia jest kluczowym elementem nowej strategii. W realistycznych scenariuszach zabaw marka koncentruje się na nieograniczonej wyobraźni.
Marka aktualizuje też kanały digital, łącznie z odświeżeniem witryny schleich na poziomie globalnym. Nowe hasła, zintegrowane z elementami marki, będą zapraszać fanów na całym świecie do udostępniania własnych historii inspirowanych zabawą. Będzie to możliwe poprzez udostępnianie zdjęć z hasztagiem #wherestoriesbegin na platformach Instagram lub Facebook
Globalna kampania Schleich latem
Schleich GmbH z początkiem lipca, przez kilka miesięcy rozpocznie przedstawianie nowego konceptu marki, również poprzez międzynarodową kampanię parasolową. W pierwszej kolejności pojawi się reklama video oraz gama egzekucji wizerunkowych. Reklamy oparte będą na pytaniach typu: „Czy żyrafa rośnie w deszczu?”, „Czy lew potrafi dochować tajemnicy?”, „Czy malutka zebra pomaga słonku świecić?”. Reklamy pojawią się w digitalu, social mediach i w mediach drukowanych.
Nową strategię marki stworzyły i wprowadziły w życie agencje: 72andSunny, Amsterdam i Traffic Productions, Monachium.
Dołącz do dyskusji: Producent zabawek Schleich po rebrandingu z nowym hasłem „Where stories begin”