SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła wiosenna kampania Premio

Pod hasłem „Kochasz swoje auto? My również” ruszyła wiosenna kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio. Akcja obejmuje radio, internet i punkty sprzedaży.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Premio informuje o najważniejszych usługach w ofercie tej sieci. Celem akcji – utrzymanej w dynamicznej, wiosennej stylistyce –jest wzrost świadomości Premio wśród kierowców. Działania są prowadzone pod hasłem „Kochasz swoje auto? My również”, które towarzyszy komunikacji tej sieci od dawna, a ostatnio było wykorzystywane w zimowej odsłonie kampanii (więcej o tej akcji).



Obecna akcja obejmuje radio (reklamy w RMF FM, Radiu ZET, Trójce i wybranych stacjach regionalnych, sponsoring faktów sportowych w RMF FM), internet (serwisy motoryzacyjne i biznesowe z portfolio Onet.pl, Gazeta.pl, Money.pl, Interia.pl, Samar.pl i Polskapresse) oraz same serwisy Premio (gazetki i plakaty).
 

Kreacja kampanii – zaplanowanej w radiu do 8 kwietnia – została przygotowana na poziomie europejskim, a zakupem mediów zajęły się domy mediowe Universal McCann i Upgrade Marketing.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła wiosenna kampania Premio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl