Ruszyła kampania „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”
Marka chrupek Cheetos wystartowała z nową kampanią „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”, w ramach której zachęca konsumentów do kreatywnej zabawy kształtami chrupek i układania z nich obrazów. Za realizację odpowiadają VMLY&R oraz Media Direction OMD.
Kampania została podzielona na dwa etapy, z których każdy poświęcony będzie różnym wariantom chrupek Cheetos. W pierwszej odsłonie, która zakończy się pod koniec września, nacisk położony został na promowanie podstawowej oferty chrupek Cheetos.
Brand hero marki - gepard Chester - w spocie reklamowym zachęca konsumentów do odkrywania w sobie duszy artysty. Pokazuje, że wystarczy jedynie odrobina wyobraźni, aby liczne kształty chrupek stały się doskonałym narzędziem do tworzenia dzieł sztuki. Spot emitowany jest w telewizji i digitalu (w tym mediach społecznościowych). Specjalna ekspozycja produktów powstanie też w punktach sprzedaży.
Druga odsłona akcji została zaplanowana na październik i listopad. Bohaterem drugiej odsłony będzie Cheetos Mix-ups, czyli paczki zawierające trzy różne kształty, w trzech różnych smakach.
Za realizację i lokalną adaptację kampanii na polski rynek odpowiedzialna jest agencja VMLY&R Poland. Kampanię w TV i kanałach cyfrowych zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”