SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reddit prowadzi w USA kampanię profrekwencyjną

Amerykański serwis Reddit - prezentujący linki do różnorodnych informacji - wykupił w największych miastach w Stanach Zjednoczonych billboardy, na których z przymrużeniem oka namawia do pójścia na wybory.

Rozrywkowy serwis Reddit wykorzystuje w codziennej dzialaności mechanikę głosów użytkowników. Ci oceniają, które z zamieszczanych linków do różnych informacji są ciekawe i warte podzielenia się z innymi - na podstawie ocen internautów newsy pojawiają się na stronie głównej lub spadają, nie docierając do szerokiego grona. Na podobnych zasadach działa w Polsce serwis Wykop.

Zasadę głosowania  Reddit postanowił przypomnieć swoim amerykańskim użytkownikom przed zaplanowanymi na listopad wyborami prezydenckimi. W serii plakatów namawia do wzięcia udziału w wyborach.

- Jeśli możesz głosować na zdjęcie kota leżącego na łóżku, możesz równie dobrze zagłosować w wyborach prezydenckich - czytamy na jednym z billboardów.

Plakaty z zabawnymi hasłami wiszą w Nowym Jorku, Los Angeles czy Chicago.

Dołącz do dyskusji: Reddit prowadzi w USA kampanię profrekwencyjną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl