Radosław Kotarski opowiada o winie w reklamie konta w Banku Millennium (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego. Akcję, w której promowane jest konto oszczędnościowe, przygotowały firmy Change, Initiative Media Warszawa i Isobar Poland.
W spocie Radosław Kotarski opowiada krótko o historii wina, które w dawnej Persji było towarem tak cennym, że czasami stosowano je jako walutę. Ma to podkreślać, że oszczędności, podobnie jak wino, potrzebują czasu, by nabrać większej wartości.
Kampania informuje, że w ramach nowej promocji Banku Millennium posiadacze Konta 360° wpłacający na konto oszczędnościowe nowe środki do 50 tys. zł otrzymają oprocentowanie 2,7 proc. w skali roku przez 3 miesiące (a 2,2 proc. dla kwot powyżej 50 tys. zł). Dla posiadaczy innych rachunków w tym banku promocyjne oprocentowanie wynosi odpowiednio 2,5 i 2 proc. Taka oferta będzie obowiązywać do 19 marca br.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (w stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych) oraz internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change, media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski opowiada o winie w reklamie konta w Banku Millennium (wideo)