SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radosław Kotarski opowiada o winie w reklamie konta w Banku Millennium (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego. Akcję, w której promowane jest konto oszczędnościowe, przygotowały firmy Change, Initiative Media Warszawa i Isobar Poland.

W spocie Radosław Kotarski opowiada krótko o historii wina, które w dawnej Persji było towarem tak cennym, że czasami stosowano je jako walutę. Ma to podkreślać, że oszczędności, podobnie jak wino, potrzebują czasu, by nabrać większej wartości.

Kampania informuje, że w ramach nowej promocji Banku Millennium posiadacze Konta 360° wpłacający na konto oszczędnościowe nowe środki do 50 tys. zł otrzymają oprocentowanie 2,7 proc. w skali roku przez 3 miesiące (a 2,2 proc. dla kwot powyżej 50 tys. zł). Dla posiadaczy innych rachunków w tym banku promocyjne oprocentowanie wynosi odpowiednio 2,5 i 2 proc. Taka oferta będzie obowiązywać do 19 marca br.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (w stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych) oraz internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Change, media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski opowiada o winie w reklamie konta w Banku Millennium (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Face
Jedne z niewielu reklam, których celowo nie przełączam. Od kiedy dowiedziałem się co robi ten gość na co dzień to też mi przestał przeszkadzać. Szacun.
odpowiedź
User
yo
mi nadal nie przestał przeszkadzać. Manieryczność w mówieniu jest nie do zniesienia. A reklamy przełączam w ogóle, do samego końca - mojego lub bloku.
odpowiedź