SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radosław Kotarski na motocyklu reklamuje konto 360° w Banku Millennium (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamującej konto 360° oferowane przez Bank Millennium. Akcję przygotowały firmy Change, Initiative Media Warszawa i Isobar Poland.

W nowym spocie Banku Millennium pokazywana jest akrobacja na motocyklu nazywana 360, czyli pełny obrót w powietrzu. Radosław Kotarski, od jesieni ub.r. ambasador reklamowy Millennium, podkreśla, że taki manewr mogą wykonywać tylko najlepsi zawodnicy, za to w promowanym banku konto 360° może otworzyć każdy.

Następnie Kotarski wylicza zalety tego rachunku, m.in. brak opłat za prowadzenie, kartę oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą (o ile na rachunek wpłynie minimum 1000 zł miesięcznie i zostanie dokonana chociaż jedna płatność kartą do konta), dostęp do bankowości mobilnej, a także oferowane wraz z kontem ubezpieczenie assistance zapewniające w razie nagłej choroby lub domowej awarii pomoc lekarza i  fachowców w zakresie różnego rodzaju domowych napraw przez okres do 12 miesięcy.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet, kina oraz outdoor.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Change, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa, a działania w internecie realizuje agencja Isobar Poland.

Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski na motocyklu reklamuje konto 360° w Banku Millennium (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Odpowiedni układ rączek, sposób poruszania się i mówienia. Smród korporacyjnych szkoleń czuć na kilometr. Pranie mózgu działa, ale nie w Polsce. Zero wiarygodności.
0 0
odpowiedź
User
ei
to ten bank od toksycznych kredytów?
0 0
odpowiedź
User
Pablo
Co za kretyn i te glupie reklamy banku.Zal
0 0
odpowiedź