SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Złote Przeboje rusza z kampanią reklamową „Muzyka mojego życia”

W piątek 4 września br. wystartuje kampania reklamowa Radia Złote Przeboje pod hasłem „Muzyka mojego życia”, której elementem jest konkurs dla słuchaczy rozgłośni. Akcja będzie organizowana w telewizji, kinach, prasie i internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

W 30-sekundowym spocie reklamowym rozgłośni pokazana została historia rodziny, której towarzyszy piosenka Anny Jantar „Tyle słońca w całym mieście”. Akcja potrwa co najmniej do końca września br.

- Piosenki z anteny Radia Złote Przeboje to muzyka naszego życia. Poprzez nową kampanię i wspierający ją konkurs będziemy o tym przypominać obecnym słuchaczom i zachęcać kolejnych do włączenia Złotych Przebojów. Mamy dla nich ciekawe, jesienne propozycje programowe, nowe gwiazdy na antenie i jak zawsze proponujemy spędzanie czasu przy przebojach, które kojarzą im się z najpiękniejszymi chwilami ich życia - mówi Jarosław Barwiak, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje.

W tym samym dniu ruszy nowy konkurs antenowy dla słuchaczy. Aby wziąć w nim udział należy napisać, z którą piosenką graną na antenie Złotych Przebojów wiąże się szczególne wspomnienie czy wydarzenie. Autorzy najciekawszych opowieści otrzymają aparaty fotograficzne.

Kampania realizowana będzie w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Stopklatka TV), kinach sieci Helios, prasie (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Gazeta Telewizyjna”, „Newsweek”, „Polityka”, „Forum”, „Auto Świat”), internecie (m.in. serwisy z grupy Gazeta.pl i Onet), a także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania stacji oraz na reklamowych ekranach LED.

Spot telewizyjny przygotował dom produkcyjny Timecode, a jego koncepcja powstała w Grupie Radiowej Agory, która stworzyła również reklamy internetowe. Kreacje prasowe i na nośniki reklamy zewnętrznej stworzyło SVG Studio.

Z danych Radio Track wynika, że w II kwartale br. udział Radia Złote Przeboje w rynku radiowym wyniósł 3,3 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Radio Złote Przeboje rusza z kampanią reklamową „Muzyka mojego życia”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Misio
Super reklama, żadnych bzdetów, historia z życia. Jakbym sie widział, no i syna, ale na etapie szkoły podstawowej. Mam nadzieje ze przyprowadzi kiedyś taka fajna dziewczynę jak w reklamie.
0 0
odpowiedź
User
Zeciak
O! W Złotych to chociaż reklamę potrafią zrobić porządną!
A nie to co u nas w Zecie, w Goldzie wróż Maciej... a w dużej Zecie brak Starybrata. Że mu tego wróż Maciej nie przepowiedział? Dupa nie jasnowidz :) Ale smutno brzmi na antenie...może widzi ratingi Golda na rok w przód?
0 0
odpowiedź
User
zizu
Brawo RZP! Jak zwykle poziom szacun. Powodzenia!
0 0
odpowiedź