Pracuj.pl reklamuje wyszukiwarkę zarobków (wideo)
Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl rozpoczął miesięczną kampanię promującą oferowaną przez portal wyszukiwarkę raportów o zarobkach skierowaną do firm. Działania przygotowały agencje 180heartbeats + Jung v. Matt, New Order i Charyzma.
Nowa funkcjonalność dostępna w zakładce strefa.pracuj.pl pozwala pracodawcom, łowcom głów i doradcom personalnym w ciągu dwóch minut ustalić wynagrodzenie na niemal 1800 stanowisk w różnych branżach i w dowolnym regionie Polski.
Kampanię otwiera promocyjny film zapowiadający główne korzyści z „Raportu zarobków”. Jego przekaz nawiązuje do głównego hasła kampanii: „Żeby poznać człowieka trzeba czasu. Zarobki każdego poznasz już w 2 minuty!”.
Na potrzeby kampanii powstała strona raport-zarobki.pracuj.pl, na której można obejrzeć 9 klipów z wypowiedziami kandydatów do pracy na różne stanowiska. Ich celem jest zderzenie uniwersalnej prawdy, że poznanie człowieka wymaga czasu, z szybkością i intuicyjnością narzędzia Pracuj.pl. Dzięki niemu zarobki w wybranym miejscu i wg określonych parametrów stanowiska można poznać już w 2 minuty.
Jednym z elementów kampanii jest quiz, który wprowadza w zasady generowania raportów zarobków” dla firm. W ramach quizu najpierw trzeba obejrzeć na stronie kampanii klip wypowiedzią kandydata do pracy. Następnie należy odpowiedzieć na pytanie, ile powinien on zarabiać. Każdy uczestnik quizu może uzyskać w ten sposób dostęp do raportu zarobków utworzonego dla prezentowanego kandydata.
Kampania obejmuje również reklamy bannerowe w kilkunastu serwisach biznesowych i HR-owych. Dodatkowym jej wsparciem będą mailingi do HR-owców i top menedżerów oraz reklama kontekstowa na portalach biznesowych. Dedykowane treści pojawią się też na profilu „Grupa Pracuj dla Pracodawców” na Facebooku.
Grupą docelową kampanii są obecni i potencjalni klienci Pracuj.pl: HR-owcy, HR business partnerzy, dyrektorzy działów personalnych, osoby odpowiedzialne za ustalanie budżetów rekrutacyjnych oraz inne osoby decydujące o wysokości wynagrodzeń pracowników: menadżerowie, kierownicy, dyrektorzy i właściciele firm.
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i strony docelowej kampanii odpowiadała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Agencja ta również zajęła się doborem mediów. Realizacją spotów zajął się dom produkcyjny New Order. Działania PR prowadzi agencja Charyzma.
Dołącz do dyskusji: Pracuj.pl reklamuje wyszukiwarkę zarobków (wideo)