SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Porsche pojawi się z pierwszą w historii marki reklamą przy Super Bowl

Należąca do koncernu samochodowego Volkswagen Group marka luksusowych samochodów Porsche pojawi się po raz pierwszy w swojej historii z reklamą przy transmisji finałowych rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. Będzie promować elektryczny model Taycan.

- Skala i energia Super Bowl sprawiają, że jest to idealne miejsce do docierania do nowych odbiorców - w zabawny sposób, który idealnie współgra z rywalizacją na Super Bowl - poinformowano w wydanym oświadczeniu.

Firma na obecnym etapie nie ujawnia szczegółów zaplanowanych działań. Wiadomo jedynie, że reklamę na Super Bowl przygotuje agencja Cramer-Krasselt .

Porsche jest własnością koncernu Volkswagen, który od wielu lat korzysta z reklam przy Super Bowl. W ostatnich latach producent samochodów promował tam Audi. Flagowa marka VW nie była w Super Bowl od 2014 roku. Jak dotąd, Audi i VW nie potwierdziły, czy pojawią się ze spotami przy zbliżających się rozgrywkach. Te odbędą się 2 lutego w Hard Rock Stadium w Miami Garden.

Taycan Porshce, który trafi do dealerów w grudniu br., kosztuje 154 860 dolarów za wersję Turbo i 188 960 dolarów za wersję Turbo S.  Model podstawowy wyceniony poniżej 100 000 dolarów ma trafić do dealerów w drugiej połowie przyszłego roku. Porsche będzie również sprzedawać Taycan 4S, którego cena zaczyna się od 105 150 dolarów w drugim kwartale przyszłego roku.

Porsche to trzecia marka samochodów, która potwierdziła obecność reklamową przy Super Bowl,  zaraz po Hyundai i Kii.

Najdroższy spot przy nadchodzącym Super Bowl kosztuje 5,6 mln dolarów.

 

Dołącz do dyskusji: Porsche pojawi się z pierwszą w historii marki reklamą przy Super Bowl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl