Osiedle Europejskie: 7 % rabatu na 7 urodziny (wideo)
DEMO Effective Launching realizuje kampanię wizerunkową dla OsiedlaEuropejskiego. Działania obejmują telewizję, radio, prasę, Interneti outdoor.
Osiedle Europejskie świętuje 7 urodziny. Z tej okazjiprzygotowano dla klientów prezent: 7 procentowy rabat przy zakupiemieszkania. Celem kampanii "Europejskie Limited Edition 7 % rabatuna 7 urodziny osiedla" jest podkreślenie wieloletniej obecnościfirmy na rynku polskim i zwrócenie uwagi odbiorców na charakterpromocyjnej oferty urodzinowej.
Spoty telewizyjne i reklamowe informujące o akcji "EuropejskieLimited Edition 7 % rabatu na 7 urodziny osiedla" emitowane są wlokalnych stacjach telewizyjnych i radiowych Małopolski.Wykorzystane zostały billboardy i citylighty przystankowe, prasa(Gazeta Wyborcza w Krakowie, Dziennik Polski, KRN) oraz Internet(m.in. krakow.gazeta.pl, interia.pl). Za zakup mediów odpowiada dommediowy Pro Media House.
Nad kampanią pracował zespół w składzie: Anna Jastrzębska(account executive), Bartek Biernacki (senior copywriter), MaciejKlaś (planer strategiczny), David Molus (art director) i RomanKondratiuk (art director).
Dołącz do dyskusji: Osiedle Europejskie: 7 % rabatu na 7 urodziny (wideo)