OMG z nowym narzędziem do kupowania reklam w telewizji
TV Warrior to nowy optimzer telewizyjny stworzony przez zespół software development OmnicomMediaGroup. Z nowego narzędzia korzystają domy mediowe wchodzące w skład grupy: Optimum Media OMD, Macroscope OMD, PHD i Easymedia.
Jak informuje w komunikacie OmnicomMediaGroup, TV Warrior to narzędzie całkowicie dostosowane do specyfiki polskiego rynku telewizyjnego i wyposażone w najnowocześniejsze algorytmy do przetwarzania danych i optymalizacji.
Z jego użyciem proces przygotowywania predykcji oglądalności dla ok. 15 tys. breaków w 9 stacjach dla ponad 120 grup celowych odbywa się w sposób automatyczny i scentralizowany w ciągu zaledwie 1-2 godzin uwzględniając nawet prognozy pogody. Proces optymalnego doboru przerw reklamowych do kampanii również odbywa się automatycznie na podstawie wprowadzonego przez media planera briefu. Zaszyte w narzędziu modele pozwalają na optymalizację pod kątem wybranego kryterium. spośród m.in: minimalizacji kosztu budowania zasięgu efektywnego, minimalizacji CPP, maksymalizacji dopasowania (AFF) itd. System automatycznie podpowiada planerom także najefektywniejszą (tańszą) metodę zakupu (pakiet vs cennik) dla każdego breaku reklamowego.
- Dzięki użyciu TV Warriora planerzy w domach mediowych Optimum Media OMD, Macroscope OMD, PHD oraz Easymedia mają przewagę czasu w wyborze i dostępie do najatrakcyjniejszych pozycji w cenniku - głosi komunikat OMG.
Dołącz do dyskusji: OMG z nowym narzędziem do kupowania reklam w telewizji