SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowożeńcy reklamują Prince Polo jako "po prostu doskonałe" (wideo)

Mondelez International rozpoczął kampanię reklamową wafelków Prince Polo promując je hasłem "Po prostu doskonałe". Przygotowały ją agencje Publicis Lion i Mindshare (GroupM/WPP).

Kampania Prince Polo ma zachęcać do podążania za filozofią marki i pokazuje, że wyrazem dobrego smaku oraz źródłem piękna może być prostota. Dlatego spot skupia się na pokazaniu upraszczania przekombinowanych sytuacji - na dowód tego, że często najlepszym wyborem są proste i sprawdzone rozwiązania są często najlepszym wyborem.

Bohaterami filmu reklamowego emitowanego w wybranych stajach telewizyjnych oraz w internecie jest para nowożeńców, która zaczyna cieszyć się ważnym dla nich wydarzeniem dopiero wtedy, gdy odrzuca wymyślony i wykreowany świat na rzecz bycia sobą i ze sobą.

Spot tv emitowany jest w Polsacie, TVN i TVP oraz na Facebooku, YouTube i Instagramie.

Zintegrowaną kampanię przygotowała agencja Publicis Lion należąca do Publicis Worldwide. Reklamę wyreżyserował Tomasz Kapuściński, wyprodukował ją dom produkcyjny Corner Shop. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP).
 

Kilka lat temu w reklamach Prince Polo występował Czesław Mozil.

Dołącz do dyskusji: Nowożeńcy reklamują Prince Polo jako "po prostu doskonałe" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl