Nordea Bank Polska: Takie konto to skarb (wideo)
Wystartowała telewizyjno-internetowa kampania reklamowa Nordea Bank Polska. Akcja o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym przebiega pod hasłem "Takie konto to skarb".
Ruszająca właśnie kampania reklamowa jest podzielona na dwie części: wizerunkową i sprzedażową. W pierwszej z nich jest wykorzystywany 30-sekundowy spot podkreślający mocne fundamenty firmy, takie jak bezpieczeństwo, doświadczenie i zaufanie.
Z kolei 15-sekundowa kreacja pod hasłem "Takie konto to skarb" reklamuje zmodyfikowane konto Nordea Spektrum, w ramach którego ma się nieograniczony bezpłatny dostęp do bankomatów, darmowe przelewy przez internet oraz bezpłatne prowadzenie rachunku. W obu spotach występuje Tony Hyyryläinen, ambasador reklamowy banku znany z programu "Europa da się lubić". Kampania jest skierowana do aktywnych zawodowo mieszkańców dużych miast, którzy zarabiają ponad 1,5 tys. zł i szukają stabilnej instytucji, której mogą bez obaw powierzyć swoje środki finansowe.
Akcja od 22 maja obejmuje telewizję (TVN24, TVN7, TVN Style, stacje z pakietu Discovery, TVP1, TVP2, TVP Info), internet (bannery w wybranych serwisach, e-mailingi, reklama kontekstowa w wyszukiwarce Google), a już wcześniej była prowadzona w oddziałach Nordea Banku Polskiego (plakaty, ekrany produktowe w bankomatach, billboardy i inne nośniki wielkoformatowe wokół placówek). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made, spoty zrealizował dom produkcyjny Papaja, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Nordea Bank Polska: Takie konto to skarb (wideo)