Nescafé Sensazione promowana hasłem „Łagodność kawy, moc rozmowy”
Ruszyła nowa kampania reklamowa Nescafé Sensazione Cremé. Działania przygotowały Publicis, GoldenSubmarine i Wavemaker.
Na potrzeby akcji pod hasłem „Łagodność kawy, moc rozmowy” przygotowano 30-sekundowy spot reklamowy, emitowany w telewizji i internecie.
Reklama opowiada o grupie przyjaciółek, z których jedna znalazła się w trudnej emocjonalnie sytuacji. Wsparciem są bliskie osoby oraz reklamowana kawa.
Ponadto w ramach kampanii przygotowano wsparcie digitalowe, reklamy na outdoorze, w kinach oraz platformach VoD.
Kampania wystartowała 21 lutego i potrwa dwa miesiące (10 tygodni on air).
Za przygotowanie spotu oraz key visuala odpowiada agencja Publicis, natomiast za wszelkie działania digitalowe agencja GoldenSubmarine. Media zakupił dom mediowy Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Nescafé Sensazione promowana hasłem „Łagodność kawy, moc rozmowy”