Natalia Szroeder, Tymek i Hodak ambasadorami wódki Belvedere
Wystartowała najnowsza kampania marki wódki Belvedere - Belvedere Nation. Składa się ona z trzech spotów wideo oraz sesji zdjęciowej z udziałem Natalii Szroeder, Tymka oraz Hodaka.
Marka Belvedere postanowiła umieścić każdego z bohaterów w innej przestrzeni. Natalia Szroeder rozkręca imprezę układem tanecznym w eleganckim drink barze, Hodak wczuwa się w imprezowy nastrój wśród luksusowych samochodów w swoim garażu, za to Tymek w klubie poznaje na parkiecie odważną i wyrazistą dziewczynę.
"Kampania Belvedere Nation to manifest społeczności osób posiadających swoje zdanie, wyrazisty styl i kochających eksplorowanie miasta" - informuje producent.
Zobacz: Natalia Szroeder ambasadorką debiutującej w Polsce marki Teilor
Kolejnym etapem kampanii Belvedere Nation będą ekskluzywne pop-up eventy zorganizowane w warszawskich klubach, których szczegóły pozostają na razie tajemnicą. Akcja potrwa do końca czerwca.
Za koncepcję kreatywną, produkcję, komunikację kampanii oraz jej przebieg odpowiada agencja high&.
Dołącz do dyskusji: Natalia Szroeder, Tymek i Hodak ambasadorami wódki Belvedere
Nie. Ta kampania pokazuje wódkę i skutych ludzi. W sumie nie wiedziałem, że Szreder lubi sobie golnąć, ale teraz już to i owo do mnie dotarło.