Motorola uruchamia internetową kampanię promującą telefon U9
Motorola uruchamia skierowaną na rynek europejski cyfrową kampanię promującą korzystanie z telefonu komórkowego U9.
Producent stworzył specjalny portal internetowy poświęcony wspomnianej komórce, która jest wyposażona m.in. w czułe na dotyk klawisze muzyczne, Stereo Bluetooth, aparat fotograficzny o rozdzielczości 2 megapikseli i możliwość nagrywania i odtwarzania materiałów wideo - informuje serwis Brand Republic.
W serwisie użytkownik może zapoznać się z funkcjami aparatu, a także wypełnić ankietę, mającą na celu stwierdzenie czy bardziej odpowiada mu wersja U9 w kolorze różowym czy fioletowym. Popularność stronie ma zapewnić zakrojona na szeroką skalę internetowa kampania reklamowa.
Kampania jest jednym z najbardziej znaczących cyfrowych przedsięwzięć Motoroli od czasu, gdy w styczniu bieżącego roku amerykańska firma przyznała 200 milionów funtów holdingowi reklamowemu WPP Group na kreatywne działania w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Motorola uruchamia internetową kampanię promującą telefon U9