Mars Wrigley wraca do reklamowania się przy Super Bowl
Koncern Mars Wrigley, właściciel takich marek jak M&M's, Snickers, Twix, Orbit i Skittles, w przyszłym roku wyemituje swoje reklamy podczas Super Bowl 2021.
Gigant branży słodyczy nie ogłosił jeszcze, które marki z jego portfolio będą reklamowane w czasie meczu o mistrzostwo w futbolu amerykańskim NFL. Koncern w rozmowie z AdWeek potwierdził jednak, że wykupił slot reklamowy przy transmisji Super Bowl 2021.
- Największe momenty zasługują na największe marki. Od kiedy Super Bowl jest najbardziej ikonicznym wydarzeniem sportowym w USA, sensownym wydaje się zabezpieczenie obok niego obecności reklamowej Marsa - napisali w oświadczeniu przedstawiciele firmy.
W tym roku Mark Wrigley nie reklamował przy Super Bowl marek M&M’s i Skittles. Wyemitowano tylko spot Snickersa w ramach celebracji dekady kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”. Platforma komunikacyjna premierowo została pokazana na Super Bowl 2010.
##http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/super-bowl-2020-reklamy-spoty-wszystkie-obejrzyj-od-amazon-do-walmart-wideo ##
W jakiej formule Super Bowl 2021?
Oficjalnie liga NFL ma wystartować 10 września, mecze jednak odbędą się bez udziału publiczności. Władze ligi nie podjęły jeszcze decyzji, w jakiej formule zostanie rozegrany mecz o mistrzostwo w 2021 roku.
Na zagrożenie epidemiologiczne nakładają się również społeczne problemy na tle rasowym. Po tym jak ujawniono nagranie, na którym widać policjantów strzelających w plecy czarnoskórego Jackoba Blacke'a, w USA na nowo rozgorzały protesty przeciw brutalności policji i rasizmowi. Do protestujących przyłączają się drużyny sportowe - koszykarze Milwaukee Bucks zbojkotowali w ubiegłym tygodniu mecz play-off na znak protestu przeciw agresji policji wobec czarnych.
Dołącz do dyskusji: Mars Wrigley wraca do reklamowania się przy Super Bowl