SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ludzkie psy i kot reklamują „niedopsiegadania” w Heyah (wideo)

Nową promocję w Heyah wspiera kampania reklamowa, której bohaterami są psy i kot wystylizowane na ludzi. Kampanię, pod hasłem „Heyah niedopsiegadania”, przygotowały i realizują firmy G7, Engine i Starcom.

W spocie Heyah psy wystylizowane i zachowujące się jak ludzie informują się telefonicznie, że teraz w tej taryfie nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych na tydzień kosztują 7 zł. Jeden ze zwierzaków dochodzi do wniosku, że „to niedopsiegadania”.

Przypomnijmy, że taka oferta promocyjna została udostępniona dwa tygodnie temu (zobacz szczegóły).

 

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, reklamy internetowe przygotowała agencja Engine, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Ludzkie psy i kot reklamują „niedopsiegadania” w Heyah (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eryk
SUPER!!!
odpowiedź
User
slawoo
beka jak nic
odpowiedź