SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl ze spotem à la „Jeden z dziesięciu” i odpowiedzią na „Tarczę Antyinflacyjną” Biedronki

Do emisji trafił wizerunkowy spot niskich cen w sklepach Lidl kojarzący się z teleturniejem „Jeden z dziesięciu”. Lidl w reklamach produktowych podkreśla, że „chroni polskie rodziny przed inflacją”, a na portalu nawiązuje do promocji „Tarcza Antyinflacyjna” w Biedronce.

Reklama Lidla kojarząca się z "Jednym z dziesięciu" Reklama Lidla kojarząca się z

W wizerunkowej reklamie sieci sklepów Lidl prezenter przypominający Tadeusza Sznuka (wyglądem, ubiorem i sposobem trzymania karteczek z pytaniami) pyta uczestnika, co musiałoby się stać, żeby Lidlowe ceny przestały być niskie.

Uczestnik przyznaje, że nie wie, co okazuje się prawidłową odpowiedzią. W spocie z teleturniejem „Jeden z dziesięciu”, emitowanym w TVP od 28 lat, kojarzy się również wystrój studia.

Plansza końcowa reklamy podkreśla, że „Lidlowe ceny są niskie, choćby nie wiem co!” oraz że „Lidl chroni polskie rodziny przed inflacją”.

 

Lidl odpowiada Biedronce: chronimy przed inflacją nie tylko do czerwca

Napis „Lidl chroni polskie rodziny przed inflacją” jest też wyświetlany na pasku u dołu ekranu w grafikach końcowych w spotach produktowych.

 

Komunikat odsyła do serwisu internetowego Lidla, w którym slogan jest dłuższej wersji: „Lidl chroni polskie rodziny przed inflacją. Nie tylko do czerwca”.

To jasna aluzja do rozpoczętej przez Biedronkę w połowie kwietnia promocji „Tarcza Antyinflacyjna”, w ramach której sieć zobowiązała się do niepodwyższania do końca czerwca cen 150 popularnych produktów z różnych kategorii.

W zeszłym tygodniu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że podjął postępowanie wyjaśniające dotyczące promocji „Tarcza Antyinflacyjna”. - Skorzystanie z „Tarczy Biedronki Antyinflacyjnej” może być dla konsumentów nieopłacalne i uciążliwe. Sprawdzimy, jak klientom przedstawiane są benefity wynikające z promocji i zasady uczestnictwa w akcji - zapowiedział prezes UOKiK Tomasz Chróstny.

Natomiast Lidl w infografice podkreśla zalety swojej oferty cenowej, m.in. obniżkę cen ponad 3 tys. produktów w związku z wprowadzeniem z początkiem lutego tzw. tarczy antyinflacyjnej (obniżenia stawki VAT na produkty żywnościowe z 5 proc. do zera) oraz 341 obniżek cen stałego asortymentu od początku stycznia.

Za obsługę marketingową Lidl Polska odpowiadają GDP Agency (kreacja reklam) oraz Havas Media (planowanie i zakup mediów). Działania reklamowe firmy obejmują wszystkie kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Według danych Kantar Media w styczniu i lutym br. cennikowe wydatki reklamowe Lidla Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 121,02 mln zł, o 6,6 proc. mniej niż przed rokiem.

Dołącz do dyskusji: Lidl ze spotem à la „Jeden z dziesięciu” i odpowiedzią na „Tarczę Antyinflacyjną” Biedronki

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
thd
Łaskawcy chronią swoją tarczą, zapomnieli wspomnieć o conajmniej trzech dużych podwyżkach cen od początku roku. Np. olej rzepakowy w Lidlu 9,51, w pozostałych marketach około 7,15. Najpierw podnieśli teraz.... chronią zawyżone ceny.
0 0
odpowiedź
User
Gler
Jak tam z płaceniem podatku CIT idzie
0 0
odpowiedź
User
miś społeczny
Ale głupie.
0 0
odpowiedź