SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

LG z Ridleyem Scottem zadebiutuje z reklamą na Super Bowl, GoDaddy rezygnuje po 10 latach

Ridley Scott i jego syn Jake wyreżyserują i wyprodukują pierwszą w historii koncernu LG reklamę na Super Bowl 2016. Z kolei działająca na rynku domenowym firma GoDaddy zdecydowała, że po raz pierwszy od 10 lat nie będzie obecna reklamowo na tym wydarzeniu.

LG Electronics informuje w komunikacie, że Ridley Scott prowadzący swoją firmę producencką RSA Films zajmie się produkcją 60-sekundowego spotu reklamującego telewizory OLED TV południowokoreańskiej marki. Z kolei Jake Scott będzie reżyserem tej reklamy.

Dla LG będzie to reklamowy debiut podczas finału Super Bowl, którego najbliższa odsłona planowana jest na 7 lutego 2016 r. Jednak dla RSA Films oraz Jake’a Scotta Super Bowl to nic nowego. Firma reżysera „Obcego” czy „Marsjanina” wielokrotnie w przeszłości stała za produkcją spotów na finał amerykańskiej ligi futbolowej. Natomiast Jake Scott dał się poznać jako twórca wyświetlanych podczas Super Bowl świetnie przyjętych reklam Budweisera – „Puppy Love” oraz „Lost Dog”.

Choć oficjalnie nie mówi się o udziale Ridleya Scotta w reżyserii spotu dla LG, to w komunikacie zawarto wyraźną sugestię, że ojciec może w pracy wesprzeć syna swoim bogatym doświadczeniem. Scottowi seniorowi nie jest bowiem obce tworzenie reklam dla sektora nowych technologii - jest on m.in. twórcą kultowej reklamy „1984” dla koncernu Apple.

Jubileuszowy 50. finał Super Bowl będzie transmitować amerykańska stacja CBS. Na początku listopada br. jej szef Les Moonves ujawnił, że prawie cały czas reklamowy zostały już sprzedany, pomimo wyższych niż w ubiegłym roku cen.

Z drugiej strony niektóre firmy postanowiły zrezygnować z obecności reklamowej na tej imprezie. Należy do nich działająca na rynku domenowym platforma GoDaddy, która poinformowała, że po 10 latach emitowania spotów podczas finału ligi amerykańskiego futbolu zdecydowała o wycofaniu się z tej imprezy. W komunikacie GoDaddy wyjaśnia, ze zgodnie z nową polityką marketingową zamierza skupić się raczej na spersonalizowanym przekazie reklamowym, niż na wysokobudżetowych spotach nadawanych w telewizji.

50. finał Super Bowl odbędzie się 7 lutego 2016 r. na stadionie w Santa Clara w Kalifornii. Dla reklamodawców impreza jest najważniejszym corocznym wydarzeniem telewizyjnym w USA. Ostatnia transmisja w lutym br. okazała się rekordowa w historii Super Bowl - przyciągnęła przed telewizory 114,5 mln widzów, a 1,3 mln obejrzało ją w internecie.

Dołącz do dyskusji: LG z Ridleyem Scottem zadebiutuje z reklamą na Super Bowl, GoDaddy rezygnuje po 10 latach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl