SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 po 24 latach zmienia nazwę na K2 Create

Agencja reklamowa K2, będąca częścią Grupy K2, po 24 latach obecności na rynku przeprowadziła rebranding, zmieniając swoją nazwę na K2 Create. Stawia na kreację dużych idei komunikacyjnych z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać.

Rebranding oraz zmiana nazwy są wynikiem nowej strategii przyjętej przez agencję.Obok nazwy, agencja zaprezentowała także nowy claim "Codziennie przekraczamy oczekiwania". W związku z rebrandigiem zostaną zaktualizowane kanały social mediowe i wszystkie materiały agencyjne.

- Rebranding nie jest zapowiedzią zmian, a raczej przypieczętowaniem tych, które już w agencji zaszły. K2 Create nie jest już agencją wyłącznie digitalową. Dziś przede wszystkich zajmujemy się tworzeniem dużych idei dla dużych marek. Jesteśmy tą agencją w reklamowym krajobrazie, która koncentruje się na wytwarzaniu nowej wartości dla swoich Klientów, w której odważne myślenie ma zawsze uzasadnienie strategiczne i biznesowe. Interesuje nas popularność marek, która przekłada się na wzrosty wskaźników marki i sprzedaży - mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny K2 Create.

Dziś do głównych obszarów kompetencyjnych K2 Create należą analiza i strategia marki, tworzenie idei, projektowanie zintegrowanych kampanii marketingowych oraz komunikacja ATL, digital i social media.

K2 Create stawia na rozwój technologii

Zgodnie z nową wizją, K2 Create skupi się na tworzeniu komunikacji wspierającej sprzedaż oraz szerzeniu dużych idei przy pomocy nowoczesnych kanałów komunikacji i rozwiązań technologicznych.

- Pandemia zmieniła większość procesów pracy agencji i formułę naszej współpracy z Klientami. Świetnie nam się pracuje w sposób zwinny, kojarzony bardziej z kulturą startupu, aniżeli korporacją. Historia Agencji K2 i dziedzictwo naszej marki dowodzą, że jesteśmy jedną z nielicznych firm w Polsce, która w naturalny sposób potrafi skutecznie łączyć marketingowy ogień z wodą. Czyli kreację dużych idei komunikacyjnych z kreowaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać. Einstein mówił, że kreatywność to inteligencja, która lubi się bawić. Chcemy, żeby takie właśnie było K2 Create - komentuje Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

K2 Create pracuje dla takich klientów m.in. jak: Pepsi, Carrefour, Netflix, Samsung, UPC czy Brown-Forman.

Autorem zbiorowym nazwy i logo jest zespół kreacji K2 Create, który opierał się o standard wizualny całej Grupy K2.

Dołącz do dyskusji: K2 po 24 latach zmienia nazwę na K2 Create

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Językoznawca
„zespół kreacji K2 Create, który opierał się o standard wizualny całej Grupy K2”
Ten standard wizualny musi być naprawdę solidny, jeśli wytrzymał jako podparcie dla wszystkich kreatywnych w firmie :)
Ciekawe, co autor opiera o podręczniki języka polskiego?
0 0
odpowiedź
User
takie jakby
kiczowate i z 2000s
0 0
odpowiedź