SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hip-hopowa kampania reklamuje napój Life

Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa napoju Life (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy MGD i Codemedia.

Kampania wprowadzonego niedawno do sprzedaży napoju owocowego Life w przewrotny sposób pokazuje jego poszczególne wersje smakowe. Reklamy oparte są na estetycznym designie oraz zabawnych hasłach takich jak „Szanujmy czarny lód” czy „Respekt dla czarnego”. Celem akcji - skierowanej przede wszystkim do młodych konsumentów - jest wzrost świadomości marki Life.


 

Reklamy na potrzeby kampanii przygotowała firma MGD należącą do Grupy Maspex Wadowice, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Codemedia.

Dołącz do dyskusji: Hip-hopowa kampania reklamuje napój Life

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nocuje.net
Przecież to nic innego jak podróbka FRUGO... żal Maspex...
0 0
odpowiedź
User
gizikifrugo
Zapraszam na bloga, gdzie umieszczane są powiedzonka z pod nakrętek po FRUGO, Ty też możesz dodać swoje w komentarzu, a ja dodam je do nowego wpisu razem z Twoim nickiem/imieniem lub nazwiskiem/ itp.

http://guzikfrugo.blogspot.com/
0 0
odpowiedź
User
xfbhdsg
Chcąc zatrzeć kope wokół siebie bo Tigerze teraz uderzają na Frugo, ale padaka i to w taki mało oryginalny sposób - też chcą mieć fajne spoty reklamowe.

Dla mnie Maspex zawsze będzie kojarzone z cwaniactwem, Black będzie dla mnie tigerem a life nigdy nie będzie tym czym jest frugo.

Popieram kolegę - żal Maspex
0 0
odpowiedź