Edc Esprit partnerem MTV Europe Music Awards 2007
MTV oraz marka odzieżowa edc Esprit ogłosiły szczegóły współpracy w związku z ceremonią MTV Europe Music Awards. Obejmie ona działania promocyjne w 14 oddziałach MTV w Europie, w serwisach internetowych stacji muzycznej, jak również przed i w trakcie trwania nagród.
W ramach współpracy obu marek MTV wyprodukuje również spot reklamowy edc, do którego zdjęcia powstawały w Londynie, Monachium, Honk Kongu, Queenstown, na Fiji i w Las Vegas. Będzie go można zobaczyć w wybranych kinach w Europie oraz na kanałach MTV i VH1, które docierają do 166 milionów domów na Starym Kontynencie.
Z kolei edc zorganizuje specjalne konkursy na najgłośniejszego fana, dzięki którym widzowie i klienci będą mogli wygrać bilety na ceremonię wręczenia MTV Europe Music Awards, która odbędzie się 1 listopada w OlympiaHalle w Monachium. Chętni będą mogli spróbować swoich sił w wybranych sklepach Esprit, w specjalnych, dźwiękoszczelnych budkach. Edc jest również sponsorem muzycznego tygodnia, który poprzedzi rozdanie europejskich nagród MTV.
MTV Europe Music Awards to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie muzyczne w Europie. Zeszłoroczną ceremonię wręczenia nagród oglądało 1,4 miliarda widzów w 179 krajach świata. Wśród dotychczasowych wykonawców znalazły się takie gwiazdy, jak Madonna, Eminem, P. Diddy, Christina Aguilera czy U2. W poprzednich latach w kategorii "Najlepszy Polski Wykonawca" zwyciężyli m.in. Myslovitz, Sistars czy Blog 27.
Dołącz do dyskusji: Edc Esprit partnerem MTV Europe Music Awards 2007