SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ostry charakter chipsów w nowej reklamie Crunchips Wow (wideo)

Wystartowała kampania nowych Crunchips WOW, „extra falistych” chipsów o smakach: Jalapenio&Cheese Inferno, Paprika&Cream Pleasure oraz Wasabi&Cream Dream produkowanych przez Lorenz-Bahlsen Snack World. Przygotowały ją agencje Just, Spark Foundry, Performics i LiquidThread.

Materiały video są emitowane w telewizji, kinach oraz w serwisach VOD. Spoty podkreślają ostry charakter nowych produktów: „Na Maxa Intensywne, Turbo chrupiące, Xtra faliste''.

Kampania ma również silne wsparcie OOH oraz digitalowe, W komunikacji internetowej wykorzystano format Top View na Tik Toku. 

Emisja reklamy w aplikacji jest możliwa dzięki współpracy z Httpool Polska. Spot video przygotowała agencja reklamowa Just.

Za planowanie mediów i komunikację w social media odpowiadają agencje należące do Publicis Groupe: Spark Foundry, Performics oraz LiquidThread.

W jednej z ostatnich kampanii marki Crunchips promowana była loteria konsumencka marki.

 

Dołącz do dyskusji: Ostry charakter chipsów w nowej reklamie Crunchips Wow (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl