„Come and complain” - sceptycy i biały niedźwiedź promują Polskę za granicą (wideo)
Ruszyła internetowa kampania przewrotnie promująca Polskę jako kraj ludzi wiecznie narzekających. Akcję pod hasłem „Poland. Come and complain” przygotowały i realizują firmy Blacklama.pl, Bird&Co i Papaya Films.
W spotach z kampanii „Poland. Come and complain” trzy osoby - taksówkarz, naukowiec i przedsiębiorca z sektora IT - pokazują, że narodową cechą Polaków jest narzekanie, sceptycznie wypowiadając się o naszej mentalności oraz osiągnięciach w kulturze i branży nowych technologii.
Z ich opiniami polemizuje angielska lektorka, a na drugim planie widać człowieka przebranego w strój białego niedźwiedzia.
Kampania ma w przewrotny sposób zachęcać obcokrajowców do wizyty w naszym kraju. Oprócz spotów udostępnionych na YouTubie obejmuje komunikację na facebookowym fanpage’u „Come and complain”.
Pomysłodawcami akcji są Jan Mosiejczuk i Tomasz Chojnacki z agencji Blacklama.pl. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a komunikację w mediach społecznościowych prowadzi agencja Bird&Co.
Dołącz do dyskusji: „Come and complain” - sceptycy i biały niedźwiedź promują Polskę za granicą (wideo)
Jak można coś takiego wypuścić w eter?? Najgorsze jest to, że to idzie w świat. Na pewno doczekamy się memów, podobnie jak przy kampanii Polski Wschodniej za granicą. Po cholerę ktoś miałby przyjeżdzać do kraju gdzie wszyscy narzekają. No chyba, że jakiś desperat.