Coca-Cola wprowadza napój Cappy Lemon&Nada
Firmy z System Coca-Cola wprowadzają na polski rynek napój Cappy Lemon&Nada. Marka będzie dostępna w białych opakowaniach o prostym designie.
Udostępniany właśnie w sprzedaży Cappy Lemon&Nada to cytrynowy napój mający orzeźwiać i gasić pragnienie. Design opakowań produktu opiera się wizerunku cytryny i rysunkowej postaci tworzących zabawną całość na białym tle. Napój można kupić w litrowym kartonie lub butelce 0,33 l. - Nasza marka jest skierowana do osób, które z dystansem podchodzą do życia oraz lubią delektować się chwilami zabawy i relaksu - opisuje Sebastian Wężyk, kierownik Cappy w Coca-Cola Poland Services.
Launchowi Cappy Lemon&Nada towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem "Im prościej tym lepiej", której kreację przygotowała agencja Lowe GGK, koncepcję działań on-line przygotowała agencja K2 Internet, zakupem i planowaniem mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, natomiast działania public relations prowadzi agencja Edelman Polska.
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company. Coca- Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 500 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, napój hypotoniczny Powerade Aqua Plus, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, naturalna woda źródlana Kropla Beskidu i wody mineralne Multivita, Vita, napój energetyczny Burn, herbaty mrożone Nestea oraz kawy gotowe do spożycia Illy.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wprowadza napój Cappy Lemon&Nada