SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Call Center Poland ma nowy zarząd, prezesem Jarosław Szpryngwald

Jarosław Szpryngwald został nowym prezesem Call Center Poland. Zastąpił na tym stanowisku Michała Kończaka, który odszedł z firmy.

W skład nowego zarządu Call Center Poland wszedł - oprócz Szpryngwalda - Michał Karzel (dyrektor operacyjny). Ponadto reprezentacja spółek uzupełniona została o prokurenta - Ewę Czarnecką, dyrektora sprzedaży i obsługi klienta.

Jarosław Szpryngwald od grudnia 2010 r. pełnił funkcję członka rad nadzorczych spółek Call Center Poland i ContactPoint, a w maju 2012 r. został powołany do zarządu ww. spółek. Karierę zawodową rozpoczął w 1994 r. w Banku Rozwoju Eksportu na stanowisku analityka ryzyka kredytowego. W latach 1997-2002 pracował jako kontroler finansowy w Apple IMC Poland. Brał udział w projektach restrukturyzacyjnych spółek giełdowych i grup kapitałowych takich jak Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Szeptel (aktualnie MNI), Rolmex (główny akcjonariusz grupy kapitałowej Indykpol), Zakłady Chemiczne Wizów oraz grupa kapitałowa Makarony Polskie. Szpryngwald specjalizuje się prowadzeniu procesów restrukturyzacji finansowej i operacyjnej. Na powierzonym stanowisku będzie nadzorował prace pionów technologii oraz administracyjno-finansowego.

Michał Karzel (suasor call center consulting) współpracuje z Call Center Poland od lutego 2011 r., świadcząc usługi doradcze i szkoleniowe. Jako członek zarządu i dyrektor operacyjny będzie odpowiadał za pion realizacji usług, w skład którego wchodzą m.in. dział operacyjny, dział szkoleń i jakości oraz dział rekrutacji. Karzel od 10 lat związany jest z branżą call center, pracował m.in. na stanowisku dyrektora zarządzającego Contact Center TPI, zarządzającego jednego z call centers arvato services i działu telesprzedaży w Microsoft. Doradzał zarządom kilku spółek z branży. Posiada kompetencje w zarządzaniu zespołami oraz biznesami contact center, prowadzeniu projektów inwestycyjnych i budowaniu strategii rozwoju przedsiębiorstw.

Ewa Czarnecka pracuje w Call Center Poland od 2005 r. Zaczynała od stanowiska konsultanta telefonicznego, następnie prowadziła projekty dla klientów spółki. W latach 2009-2010 zarządzała dedykowanym działem FinanceDirect, specjalizującym się w realizacji projektów dla klientów z sektora finansowego. Od września 2010 r. pełni funkcję dyrektora obsługi klienta, a od maja br. dyrektora obsługi klienta i sprzedaży, będąc odpowiedzialną za utrzymanie relacji i rozwijanie współpracy z klientami oraz wdrażanie nowych projektów dla spółek z grupy.

Dołącz do dyskusji: Call Center Poland ma nowy zarząd, prezesem Jarosław Szpryngwald

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl