Budżet medialny Lions Gate dla Mediaedge:cia
Mediaedge:cia zachował brytyjski budżet medialny dystrybutora filmowego Lions Gate.
W finałowej rozgrywce o warty 12 milionów funtów budżet, należący do holdingu reklamowego WPP Group dom mediowy pokonał Initiative. Na wcześniejszym etapie wyeliminowane zostały z kolei Aegis Media UK, MediaVest i ZenithOptimedia.
Amerykańska wytwórnia, znana z produkcji i dystrybucji kontrowersyjnych tytułów takich jak 'American Psycho', 'Fahrenheit 9/11' czy 'W.', ogłosiła przetarg na planowanie i zakup mediów na rynku brytyjskim w styczniu tego roku.
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym roku Lions Gate wydał na promocję w mediach około 10 milionów funtów oraz dodatkowe 2 miliony funtów na internet.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet medialny Lions Gate dla Mediaedge:cia