Bitwa pod Grunwaldem w reklamie piwa Specjal
W miastach na Mazurach prowadzona jest outdoorowa kampania reklamowa piwa Specjal. Akcja promuje coroczną inscenizację bitwy pod Grunwaldem.
Prowadzona od początku lipca outdoorowa kampania reklamowa piwa Specjal podkreśla, że ta marka jest sponsorem inscenizacji bitwy pod Grunwaldem zaplanowanej na 18 lipca. Akcja obejmuje siatki wielkoformatowe w Olsztynie (gdzie dodatkowo wykorzystywane są nośniki systemowe BB 5x2m i FL 6x3m), Ostródzie, Iławie, Brodnicy i Nidzicy oraz nośniki w formacie 12x4m przy wjazdach do tych miast.
Kreację kampanii - zaplanowanej do 20 lipca - przygotowała agencja reklamowa Locomotiva, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Bitwa pod Grunwaldem w reklamie piwa Specjal