SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Małe rzeczy są Big” w reklamach lodów Big Milk (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa lodów Big Milk (produkowanych przez Unilever Polska) oparta na nowej koncepcji kreatywnej pod hasłem „Małe rzeczy są Big”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe IQ Marketing i Mindshare.

Reklamy zachęcają, żeby dostrzegać wszystkie drobne przyjemności, niepozorne radości i małe sukcesy, które spotykają nas każdego dnia. Jedną z takich rzeczy jest jedzenie w gorące dni lodów Big Milk.

Kampania jest realizowana pod hasłem „Małe rzeczy są Big”. To nowa odsłona kreatywna komunikacji marketingowej lodów Big Milk - w ub.r. były one promowane reklamami z kotami i sloganem „Big Milk. Żebyś w lodach mleko miau”.

 

Działania reklamowe obejmują obecnie internet (m.in. social media, reklamy graficzne i spot), a w lipcu zaplanowane aktywności w kolejnych kanałach komunikacji.

Za przygotowanie koncepcji i kreacji kampanii, produkcję wideo do internetu oraz planowanie emisji reklamowych na Facebooku odpowiada agencja IQ Marketing, a za planowanie i zakup mediów w innych serwisach internetowych - dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: „Małe rzeczy są Big” w reklamach lodów Big Milk (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Lodów? Chyba powietrzaków o smaku identycznym ze smakiem lodów. Sprawa wygląda podobnie jak z piwami koncernowymi.
0 0
odpowiedź