SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja 19 południk prowadzi launch nowego produktu Classen

Firma Classen, producent podłóg i stolarki drzwiowej, wprowadza na rynek nowy system listw wykończeniowych o nazwie Noox. Za nazwę, identyfikację i strategię marki odpowiada agencja 19 Południk.

Tożsamość nowej marki Noox została oparta na kluczowej funkcjonalności, czyli łatwości montażu systemu listwowego, bez konieczności użycia profesjonalnych narzędzi. Claim marki brzmi „Dobrze się składa”.

- Innowacja jest możliwa w każdej kategorii rynkowej. Jednak jej miarą jest po pierwsze użyteczność dla konsumenta, po drugie zaś to, czy uda nam się przedstawić ją w takim sposób, aby była dla niego zrozumiała. Przed takim zadaniem stanęliśmy w ramach współpracy z firmą Classen - podkreśla Szymon Serej, strategy consultant w agencji 19 Południk, odpowiedzialnej za launch brandu na rynek.

Wprowadzenie produktu planowane jest w pierwszym kwartale 2018 roku.

Dołącz do dyskusji: Agencja 19 południk prowadzi launch nowego produktu Classen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl